tisdag 21 juni 2011

Zumba pass nr. 2

Oj.... jag somnade visst ifrån datorn igår =O Vaknade nämligen halv fem på morgonen, med kläderna på å datorn på vippen att trilla ner i golvet, aldrig hänt förut - att den är på g å ramla ner alltså, somna till den har jag gjort många gånger...-!!

Igår så var det midsommarfirande med DBV, så vi var där å dansa å sjöng och grillade =D

så åkte vi å kolla båten... som inte funkar igen :S på eftermiddagen, och sen så åkte vi en sväng till syrran å dom... träffade mina favvis tjejer! =D Jag hade ju faktiskt köpt presenter till dom, bara för att jag saknar dom å älskar dom så massa!!!

 Till Amanda!!
Till Emilia!!


Idag så har det varit lugnt.... fyra barn hos mamma, vi har bara varit "hemma" hela dagen!! =D När hon slutat så var det dags för ännu ett Zumba pass för oss =D (Syrran kunde tyvärr inte vara med idag, då hon klumpade sig på jobbet igår... :O sorry!! Krya på dig, sis!! )  Idag regnade det inte så vi var utomhus, lite annorlunda... inte lika varmt å svettigt.... men skoj skoj!! =D =D

Nu är det läggdags här =D 

Kram å God Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar