onsdag 22 juni 2011

packat husvagnen!

Imorgon drar vi till Karlsborg med husvagnen, som vi alltid gör på midsommar! i år ska kontaktfamiljen följa med - som förra året -. På campingen kommer även mammas gamla dagbarn att vara (två familjer, två barn i varje familj... kusinerna!! =D) jag hade den äldsta ur ena familjen å yngsta ur andra på dagis förra året, i år hade jag grabben, å hans lillsyrra gick på andra avdelningen... hel mysiga ungar och föräldrar så det kommer bli kul att få träffa dom också!! =D även en personal från mitt gamla dagis kommer att vara där... haha!! Det lär'la bli värsta träffen :O haha!!! =D Ja, så vi har packat husvagnen hela eftermiddagen... det innebär att jag först och främst var tvungen att plocka in all min tvätt som ligger överallt... :O ooops!! =P

aja... vid elva fick jag sms idag, "kan du jobba idag, 14 - 17?" så det är vad jag gjort... jobbat! =D Det var kul att se ett nytt ställe, ett ställe jag inte visste fanns ens!! =D

God Natt!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar