fredag 3 juni 2011

På helspänn...

Jag skulle precis gå och lägga mig och hittade en extremt Oinbjuden gäst på mitt rum... så nu sitter jag i sängen, nervös över att släcka lampan, just in case... bad memories! usch!!

Aja, nu ska jga försöka snacka bort det här för mig själv! Idag fick vi hem båten... igen! Förresten så har vi köpt ny båt (hoppas jag fick säga det nu... men alla vet ju redan =O) en Sea Ray någonting... Det ser ut som att jag inte alls ska kunna sitta där fram på den (jag sitter ju alltid uppe på båten, fram och inte i med dom andra...) men det funkade alldeles utmärkt... tillochmed bättre än på både Cresent och Flippern =D

Vi åkte ju alltså, såklart, ut på en tur i det soliga vattnet och myste på en provrunda!! Det var super... åhhh va skönt med sol och båtväder igen! Sjön är det mysigaste som finns... all though, jag är rädd för djuptvatten och båtar... så förklara hur jag kan tycka att det är så härligt att åka båt??? Jag tror jag har iaf en del av svaret... Me is NOT like anybody else & Det funkar sålänge jag får ha min musik i öronen!! =D

Nu är jag dunder förkyld... det är sjukt kallt på mitt rum nere i källar'n... så kallt att man blir förkyld när man sover här nere =O crazy!! Aja, det blev'la inte bättre av att åka båt hela eftermiddagenU/kvällen heller, men det var det värt ändå!!! =D

Hade massa bilder från båt-åkningen idag, men pappas kamera ville inte ansluta sig till min dator så dom bilderna får bli imorgon istället...


Imorgon ska jag jobba...!! Så nu blir det sova! God Natt!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar