lördag 4 juni 2011

Jobbat

Jobbat och slitit hela dagen!!! Ja, eller... kanske inte alls...!! Jobbade idag men det har inte varit en endaste unge där och inte heller the so called co-worker... så jag har suttit helt tok själv i princip hela dagen och målat, pysslat, pusslat, degat och lekt med en ballong... bara för att ha nåt att göra!! Tacka vet jag att snygg-väktar'n inte bara är snygg utan super trevlig också =D Han har kommit förbi typ en fyra gånger och snackat med mig, kollat hur det är å så...!! =D =D


Min fina teckning som jag gjorde idag... 
(men den uppdaterade bilden, när solen har ögon och lite annat stuff,
ville inte funka att ladda upp.... :S)

Inatt blir det soffan igen... ja, just det. Framsteg här förresten, den där oinbjudna gästen som inkräkta på mitt rum igår kväll... han hade med sig två vänner... den ena sat jag och stirrade på i två timmar igår natt bara för att ujag tänkte att jag KANSKE skulle kunna sova ändå, den var ju trotsallt inte världs stor... men tillslut fick jag nog och skulle gå upp och lägga mig i soffan, så kom nästa och kröp runt på golvet så då brast macho-looken... släckte varenda lampa i farten utan att ens hinna med och kolla så att dom släcktes och sprang upp och la mig i soffan... ja, eftersom jag inte varit nere på rummet en endaste seukund idag så får därför även denna natt spenderas här uppe i värmen! =D Kanske även är bra för min förkylning... jag har nog nyst en typ tusen gånger idag...!

Go'Natt och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar