torsdag 16 juni 2011

Grillkväll med barnen

Idag var det grillkväll med dagbarnen och deras familjer... vi hade ALLA våra familjer där, inte hela, men ALLA!! Rekord!!  Grillade uppe vid skid å pulka backarna..., jag sprang i backarna med ungarna... fast, gräset var nog inte klippt på typ sju år =O stackars småbarnen hade ju gräset långt över öronen när dom sprang runt där, syntes ju knappt!! =P

Här va vi...

Förresten, jag var hos optikern idag, eftersom jag har sånna problem med mina ögon, svider å har sig hela dagarna oavsett om jag använder ögondroppar eller inte, och att jag är så sjukt överljuskänslig... dom sa att "du borde nog träffa en läkare, det där kan inte vi göra något åt"... jaha? Så nu måste jag åka till sjukhuset och träffa en läkare för mina förbaskade ÖGON också?? *Suck*... Räcker det inte med att jag ringde idag och fick en ny tid för armbågen för att jag begärde att få träffa en ny handkirurg???

 Tog den här när vi åkte hem idag...

Herregud, like we said yesterday... age is just a number! frågan är om det är positivt eller negativt. =P 

Go'Natt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar