tisdag 3 maj 2011

börjar gå framåt!

Vi fick in dom små barnen på dagis på förmiddagen idag =D mysigt!

Vädret har väll ändå vart konstigt dom senaste dagarna?? Snö, regn, hagel, strålande solsken?? jisses.... när jag var påväg hem idag så vart det iaf spöregn och hagel... i ungefär två minuter, två gånger!!

När jag kom hem så var lillebror å jag själva... det blev tacos och läxläsning! Sen så kolla jag klart på Brothers & Sisters avsnittet som jag somnade till igår kväll! När päronen kommit hem så gick jag ner och plocka ut ALLT ur skåpena på min säng, och sen så monterade pappa och jag ner den och flyttade in den till mitt nya rum och monterade ihop den igen... våran snygga säng som vi designat och snickrat ihop alldeles själva efter mina behov och vilja! =D

                   Så här ser den ut innan skivan är på skruvad... och när alla luckor står öppna!

                                         ....och så här ser den ut när den är färdig skruvad!

Ikväll blir det sova på soffan, för det är inte klart med lister och sånt i rummet än...!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar