fredag 6 maj 2011

Det har varit en seg vecka!

Det har varit en seg vecka....eller, veckan har gått i rasande fart, men dagarna har varit långa!

Har somnat direkt vid TV:n i flera dagar nu! å igår började jag halv sju, sen så var vi hos syrran och hennes familj på eftermiddagen... grillade, gick promenad å bara myste med tjejerna! Så när vi kom hem runt halv tolv, skulle jag tippa, så deckade jag direkt! Jag kan säga att jag var helt väck!!

Så hade jag planerat för... åh vad skönt, sovmorgon idag... yeah right, jag vaknade tidigt och kunde verkligen inte somna om för jag var så sjukt pigg, så jag har väll sovit bra antar jag! Gick ner å starta datorn för lite uppdatering istället. Nu funderar jag på om jag ska duscha, äta frukost eller börja plocka lite i rummet först! hmm...?

vi får se!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar