onsdag 18 maj 2011

snaka om minnesuppehåll eller vad?

Igår så hade jag planerat att jag skulle skriva ett inlägg här och sen bara kolla min mail och lite innan jag skulle sova, men så när jag satt i sängen med datorn i knät (skit trött dessutom) och hade kollat klart det jag skulle kolla så tänkte jag... "men va tusan ska jag skriva för inlägg på bloggen? det har ju inte hänt ett smack idag!" Så då tog tröttheten över och jag struntade i att skriva ett mesigt inlägg om att inget hade hänt...

Det är bara det att, idag när jag gick och funderade så kom jag på att... det hände ju faktiskt massa saker igår =O Vi har haft några tunga dagar... =S Men annars så kom syrran med hem till oss efter jobbet... jag och Ellie sprang en runda i skogen med Teo (jag trampade snett på köpet, men det gick bra ändå) sen blev det lite sit-ups å stretching (trotts att min kropp inte är made for stretching!), direkt när vi kom tebax så följde jag med Pearny, Mandus och Milius på en lång promenad...!!
 
Och sist så säger vi, WELCOME HOME TO SWEDEN, världens bästa Mattias!! =D Min gamle musiklärare (måste tilläggas, världens bästa lärare) kom hem från Thailand, där han bott sen September förra året, igår! =D Nu saknas bara att få träffa'n igen... min olegitimerade psykolog och listener! ;) =D



Jaa... Det var den bortglömda gårdagen i kort... jag säger då det, mitt minne är så dåligt att man blir mörkrädd, undrar vart jag fått det ifrån? =O

Idag har det iaf inte hänt någonting speciellt... eller? Det enda var väll att vi fick besök utav lekis på jobbet idag... och i den klassen går ju några av mammas gamla dagbarn så det var ett kärt återseende och det blev kramkalas på hög nivå (trotts att jag faktiskt brukar träffa på dom titt som tätt emellan åt nu när jag är på dagis...!)
Jo, och det är ju faktiskt min sista dag där på fredag =( *ledsen* men personalen på min avdelning trivs med mig lika mycket som jag trivs med dom och alla barnen... så dom mailade min handläggare på Arbetsförmedlingen idag för att se om det gick å påverka beslutet om slutdatum... inte för att jag tror det, men det kanske väger lite starkare när det kommer från dom och inte från mig...!! Man kan ju alltid hålla tummarna och hoppas =D

Nu har det ju förresten blivit tomt här hemma... syrran och mina tjejer åkte hem idag =( sorgligt för jag hann inte ens säga hej då till dom, eller jo, det gjorde jag ju igår eftersom jag visste att dom antagligen skulle sova när vi åkte imorse, men ändå... =S Saknar dom redan... jag vet inte vad, men jag har aldrig saknat någon någonsin så mycket som jag saknar mina tjejer nu för tiden...!! =O vet inte vad det är... vill bara krama om dom och aldrig släppa dom när jag ser dom!

                                                         Love You, kiddos!


Aja, nu ska ja sova... Go'Natt!
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar