måndag 23 maj 2011

Är jag höger eller vänster hänt...?

... äsch, jag kör bådeoch! Ja, det är så det är nu... jag har ju alltid varit högerhänt, men inte som andra... dom flesta säger ju att dom praktiskt taget är handikappade med den andra handen så har jag aldrig vart, jag har typ skrivit, klippt och skärt å så med höger men i princip allt annat har jag gjort med vänstern...  Så det har ju vart "jag är höger hänt, fast kan använda vänstern".

Sen var det ju innan läkarna kom fram till vad det var för fel på min armbåge (inte för att det är bättre nu, men ändå) då när dom trodde att jag hade tennisarmbåge och jag vet inte allt å hans moster... då skulle jag ju gå i tre månader och inte använda högerarmen alls mycket... så jag satt ju och skrev med vänstern i skolan... lärde mig, efter tre månader hängde jag med rätt så bra, så jag fortsatte bara för att... nu när min läkare sa att jag skulle bli vänsterhänt för att avlasta högern så har det bara blivit atomatiskt... igår kom jag på mig själv med att skära falukorv med vänsterhanden... jag har aldrig ens kunnat hålla kniven i den handen förut för det har känts fel... men nu så!

Frågan är nu, Vilken hand är det här skrivet med då??

Dom understrukna orden är skrivna med högern och dom andra med vänstern 

Så idag utökade vi det där... någon som kan skriva, inte bara med båda händerna, men med BÅDA SAMTIDIGT? ha, mina familjemedlemmar kunde då inte göra det... men jag v ar tvungen för att fixa film bevis för hur bra jag är ;) haha



Ja, om vi lägger ner det här med höger och vänster hänta nu! Idag var jag med mamma och busade med barnen... jag lånade även kusinens 1åring hela dagen! =D Vi mata ankor i sjön, busade och en massa =D

Sov dags här nu! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar