tisdag 31 maj 2011

rensning...

Jag hittade mina gamla OKEJ, Frida, Julia och Starlet tidningar från förr när jag städa för att byta rum för ett par veckor sen... idag när jag kom hem och hade nada to do! Så tog jag fram dom för att kasta dom... men först måste dom såklart kollas igenom... men det var lättare sagt än gjort, tänkte jag säga, men så allvarligt var det väll inte... däremot jobbigt, satt i drygt två -tre timmar och har fortfarande inte kommit igenom alla ännu... *suck*!! Nej, jag måste säga att jag vet inte vad det var som var så kul med att köpa dom där tidningarna varenda månad... slösa en massa cash på ingenting! Det stog ju ingenting kul i dom... jo lite, men inte tillräckligt roligt för att lägga ut en massa pengar på... eller?? Aja, det har jag ju redan gjort så, who cares! Det roligaste i min rensning var att när jag läst (OBS. Snabb kollat) klart en tidning så skickade jag bara iväg den rakt ner på golvet... dom hamnade inte direkt i en fin hög med tanke på att sängen är rätt så hög och jag bara skickade iväg eller kastade ner dom en efter en, det var iaf det roligaste tror jag... jippi, vilken kul kväll jag haft, alltså!! =P haha!!

Så här ser mitt rums golv ut nu (jag orkade alltså inte plocka upp dom idag, 
gör't imorgon när alla tidningar ligger där istället).... 

Vackert golv, ha?


Vad som däremot är vackert är dessa moln som pryder våran himmel... Jag älskar moln, dom ser så luftiga och fridfulla och allmänt mysiga ut! Dom gör sig bra på bild och är himlans roliga att redigera om...!! =D Hittade ett fint moln när jag åkte bil imorse... 




 Observera att det är samma moln på alla tre bilderna....! Coolt va?? =D

Såg en del fina moln när jag skulle hämta pappa på sjukan också, men då hade jag fullt upp med att koncentrera mig på bilkörningen i stan så jag hann inte ta upp kameran och fota!! :S

Kram å God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar