söndag 29 maj 2011

Mors dag! Jobba!

Mors Dag idag... Grattis alla mammor!!

Syrran å tjejerna kom imorse för å fira våran mamma, men jag hann väll i prinicp bara säga hej och hej då innan jag var tvungen att åka till jobbet... Natalie sov fortfarande så hann inte säga bye till henne! Jag hämtade Diana så åkte vi in tillsammans... Jag hade min andra korridor-date med snygg-väktar'n idag... ja det var så D uttryckte det hela... jag fick nämligen gå runt i korridorerna med den där snygge väktar'n igen, han från i påskas =D haha!!

Aja, vi jobbade... lekte - pussla, pyssla, måla och bjöd på godis!! haha!! =D

När vi slutade skjutsade jag hem D, sen hämtade jag Ellie... vi åkte té Åmme för att vi skulle lägga i båten idag, men surprise surprise... det slutade med att vi drog upp den och körde hem'en igen =O *suck*!! Då åkte jag å Ellie och hämtade Emil hos Natalie å Myran... så då fick jag säga hej då till dom då! =D

Nu är det sängdags här! Eller förresten, först skulle jag ju visa bilder från våra goda popcorn från igår??

Här kommer den:

 Visst ser det väll gott ut? Jag kan medela att vi åt INTE dom här popcornen!!

Plus en extra bild, när vi var ute på kvällspromenad igår...

Emil (somewhere bredvid), Teo, jag å Nasse!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar