söndag 15 maj 2011

tjejerna is back!

Idag vaknade jag och då var mina tjejer här igen =D Det blev mys med dom och Myran på förmiddagen... sen så åkte vi till innebandyn... säsongs avslutning idag!

Vi spelade järnet, tusan vad vi låg i hela högen... skador hit å dit...!! Men kul som skjutsingen! Efter träningen så blev det Nytorget... en avslutnings pizza tillsammans! =D

Jag har gått nu i ett par veckor och funderat på att... jag har ju faktiskt inte Lika ont i armen Lika ofta längre... så funderade på om jag kanske skulle kunna gå tillbaka och börja boxas lite grann igen... som jag längtat...

Yeah right... den glada och lättade tanken ligger nu djupt begravd inom mig och bråkar igen. FÖR, ibland när jag är överenergisk innan innebandyn så brukar jag alltid skuggboxas i pauserna och använda tjockmattorna som säckar och slåss mot dom. Jag slutade med det för flera månader sen nu, för jag hade så ont i min arm, så tänkte att det räckte med bara innebandyn (nog för att jag får ont ibland av det med, men inte lika...) men, så nu idag när jag kom fram till att jag har inte haft så ont på jätte länge... så struntade jag i det där med "SKUGGboxning" och använde tjockmattorna som säckar igen istället... och jag ska säga det att, jag har inte haft så ont på hur länge som helst som jag hade när vi sen spelade idag... helvete!! Det värker fortfarande som faen... Jag blir så arg :@ Jag VILL ju verkligen börja boxas igen... Jag måste få boxas igen, vad ska jag annars göra??

Det händer så mycket i mitt liv... I need något som kan få mig att avreagera mig (eller avagrivisera mig, som jag brukar säga)... Jag mådde mycket bättre när jag fick boxas...Jag mådde mycket bättre när jag hade någon att prata med!! Men nu kan jag inte göra nåt av'et....!!

Aja, hur som helst så blir det inte bättre av att skriva hur arg jag blir på den här jävla armen...!! Så, let´s leave it for now...!!


Igår fick vi ju besök också, det glömde jag skriva... det blev lite fotning =D kul... men har inte hunnit kolla igenom å redigerat än... men här kommer ändå lite pics... bara för att...
Våran fridlysta Flower in black/White

 What time is it?

 Love & Hope

Lampo!

Nu börjar Manda sparka på mig här så det är väll bäst å stänga ner å sova!! Natti Natti!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar