måndag 2 maj 2011

knasigt!

Inatt när jag precis var påväg att somna så fick jag plötsligt för mig att lägga mig åt fel håll... all though, då trodde jag att rätt håll var fel håll! Jag tänkte nämligen "mehn... varför har jag huvudet åt det här hållet för? jag har ju alltid legat åt andra hållet" så jag bytte och la kuddarna åt andra hållet... sov faktiskt bra, men när jag vaknade imorse och hoppade ner och kollade på sängen så tänkte jag att "shit, jag måste ha vart sjukt trött igår kväll... jag har väll ALDRIG legat med huvudet åt det här hållet förut. och med Aldrig menas aldrig, Aldrig ens tänkt på att ligga åt det hållet...! Vart fasiken fick jag för mig att jag jämt brukar sova så ifrån?? =O Knasigt!!

aja, efter dagis idag så blev det en sväng till Marieberg. Sen satt pappa och jag upp golvlisterna i mitt nya rum... nu är det färdig målat och snart klart att flytta in grejerna i =D

Lite smakprov:




Nu är det sovdags här!!
God Natt å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar