onsdag 11 maj 2011

inkräktare in the bed!

I måndags var jag med å tog hand om Emilia, fotade och kollade på Amanda när hon red. Ridskolan är ju kul, och nu har jag vart med där också!

I tisdags flyttade dom till oss, syrran å tjejerna, det är en tillfällig flytt som håller i sig medans dom bygger ut där hemma i världens ände! Tills dess får jag mysa varje dag med mina favorit tjejer!! =D Amanda är den som så fint blir kallad inkräktare här ovan, i rubriken... hon ligger och trängs och snurrar runt och tar upp hela min säng... menmen, det är ju jag som gått med på å ha'na här ;) haha!! Och det är lätt å flytta på'na när jag ska lägga mig till rätta...!!:P

Imorgon är det dags för dagis igen... och så hoppas vi på en piggare dag så jag hinner med å starta datorn så pass att jag hinner och orkar lägga in alla miljoner bilder som bara ligger på minnen å väntar!!

God Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar