lördag 14 maj 2011

Besök...

Igår efter Kumlamarken så åkte Pernilla, Amanda och Emilia hem för att träffa pappa i huset. Dom sov kvar där både igår å nu inatt....!!

Men idag kom Myran, så hon sover hos mig... eller i rummet intill... det känns lite konstigt att ha henne i ett annat rum nu... :O hon har ju alltid sovit i mitt rum...!!

Jag åkte å hämtade Teo, så han fick också sova hos mig inatt! =D 
Mys!! =D

Eurovision på Tv idag... vad sägs om det? Jag hade fyra favoriter... däribland såklart Sverige, jag tycker faktiskt att Eric Saade är rätt bra... han är cool, även om själva låten inte är en toppen låt så gör han den bra!

Men annars hade jag tre favoriter... Dom låg alla på rätt sida iaf, men inte så bra till som jag hoppades på...!! =S

Denmark, A Friend in London

   "New Tomorrow"

Ireland, Jedward

"Lipstick"

United Kingdom, Blue

"I Can"


Azerbaijan däremot tyckte jag var riktigt dåliga... eller, låten var väll lite okej, men alldeles för segt och dant för min del... blää på det!!! :S

Nu ska jag sova....! Natti Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar