onsdag 25 maj 2011

100:de inlägg!

Mitt hundrade inlägg skulle jag ha skrivit igår... men mitt internet låg nere, IGEN! *suck* Jag måste köpa ny dator... när jag har råd, vill säga =P

Nu minns jag inte ens vad jag gjorde igår, så glöm det! Det var säkert inget viktigt... var med mamma hela dagen!  Eller jo... jag träffade ju Pernilla Z, vi skulle gå till sjöparken å fika lite och snacka... men det spöregna, så vi tog bilen och så satt viu i bilen coh hade piknick i ösregnet... haha!! =D

 Det immade på bilrutorna när vi andades!

Igår på hemvägen blev det några bilder på mitt favorit föremål... MOLN! haha!! Like it, Like it alot!



Idag var jag med mamma, vi var i Hällabrottet ute i blåsten hela förmiddagen, sen åkte vi hem och käkade innan jag åkte till dagis för att hälsa på... och oj, vart borta i tre dagar och jag möttes av "Maaaaarie" och kramar från varenda en av ungarna! Världens charmtroll det där!! =D Blir så glad av att träffa dom! Jag var där hela eftermiddagen och busade med the kiddos!! =D

 Gillar den här lite... med tanke på att det är ett moln, långt uppe på himlen!

Sen åkte jag tillbaka och var med mamma... som inte slutade förns runt halv sju idag...!! När vi kom hem så åkte vi direkt till syrran å dom för att kolla hur husbygget såg ut... och träffa mina tjejer... Amanda vart överlycklig, helt galen när jag kom in... hon bara stog och hoppa och skrek "Marie", hon fick totalt fnatt och kramades... och vart illröd i ansiktet, jag bara "men hallå, du är ju knall röd i ansiktet" hon bara "jag vet, jag blir röd när jag blir så glad".... och Emilia, hon har lärt sig krypa, och nu ställer hon sig upp mot allt också (även fast hon inte kan stå än... hon vill mer än hon kan) jag satte mig på golvet typ en och en halv meter framför'na och höll ut händerna och sa "ska du komma till moster?" då kröp hon till mig och så skulle hon resa sig upp och stog på mitt ben å höll i axeln och så skulle hon stå och mysa, för när jag satte ner'na på golvet igen så kom hon tillbaka lika fort... Kul å se att mina tjejer har saknat mig lika mycket som jag saknat dom! =D puss å kram på er!! (L) Ja, och så fick jag en puss av Emilia idag... alltså, när jag sa att jag ville ha en puss så fick jag det... eller, kan man kalla det puss? jo, hon är 7månader så puss var det... fast hon öppnar munnen och sträcker ut tungan... ser mer ut som hon vill äta nåt än pussas... menmen! intiativet är det som är det kuliga!! =D



Nu sitter jag här... ska sova, och imorgon är det arbetsförmedlingen som gäller...! *suck*

Men den här är cool... med tanke på att den knappt ens är redigerad överhuvudtaget!!

Go'natt & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar