fredag 11 februari 2011

hund -&- barnvakt

Idag så låg Teo och jag och myste i soffan hela morgonen, när alla andra åkt hemifrån. Sen städade jag av och dammsög innan det bar av mot bussen... vi gick förtidigt så vi vände och gick tillbaka hem och satte oss i värmen coh väntade lite till... när klockan började närma sig så masade vi oss ut i snöovädret... men vänta :O. Helt plötsligt var det SNÖ men inget Oväder... det hade slutat blåsa och det var lagom skönt ute. Toppen!
Vi tog bussen till Hallsberg station och gick en långpromenad upp till Ellie. Jag lämnade den fyrbente lille krabaten och knallade ner mot affären, sen pappa och Ellies jobb, där mamma hämtade mig och E, vi åkte till Konsum och handlade inför morgondagen.


Myran och Natalie och deras föräldrar kom till oss när jag satt och förberedde lite material till imorgon. Jag stoppade in Myran i bilen och sen skjutsade vi alla föräldrar till Nytorget för bowling och pizza!

När vi kom hem igen så fick Myran mat sen var det sovdags för henne, ja, och hon somnade på två sekunder. Så jag kollade på Let´s Dance (och min favorit, Lill-Weise åkte ut :( hur kunde han göra det?!? :O) medans Emil och Natalie lekte med Flexi Trex banan och byggde genom hela vardagsrummet och allt och härjade med bilarna








Tillslut tröttnade jag på allt ljud... vad gör man då?? :O.... Vad sägs om att packa ner bar... saker ;)
                                                      Undrar vad som finns här i?? :O

                                                                     Titt-ut

Ne, men skämt å sido. Hon kröp faktiskt ner i den där lådan helt självmant...!! Och jag tröttnade inte på dom... så länge dom leker och är glada, och så länge jag fick se Let´s Dance så varé lugnt!!

Vid ett tiden så fick jag coh Natalie åka och hämta alla föräldrar... Natalie följde med dom hem när vi skjutsade hem dom, men Myran får sova kvar!

Nu är det nog bäst att jag sover lite om jag ska orka med att gå upp med Myran imorgon bitti, sen träffa alla DBV-föräldrar och sedan orka med att leka kock, servitör och trevlig på eftermiddagen! :D

Kram å God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar