lördag 19 februari 2011

Secrets Secrets!

haha... nej men, både igår och idag hände oblogg-gängliga saker! (haha, det där ordet hittade jag precis på själv... det ska väll betyda nåt i stil med "inte blogg tillgängliga", jag säger ju att jag är blåst! herrejisses).
och sen så hade jag inte heller någon dator tillgänglig igår..!!!!


Jag sov iaf över hos syrran igår, och så åkte jag hem imorse, lagom tills Myran-lyran kom! Vi åkte med mamma, Emil, Pernilla, Amanda och Emilia till Alléhallen och badade... kulkul!!! Sen så följde Ellie och Teo med oss hem!! Nu har Pernilla och tjejerna åkt hem, mamma, pappa, Emil och Myran är på kalas... Kusinen, Viktor, fyller 18år idag - GRATTIS!!! -. Medans jag och Ellie sitter här med varsin dator och glor, å Robbelirobban å Teo sover, eller nåt!! ;) :P

                                                      Sötaste Amanda, aka. Myran

Melodifestivalen ikväll... någon som har några förhandsfavoriter??


Det har iaf jag. Att döma av bara artisterna (vilket är det enda man kan göra(?) innan man hört låtarna) så tror och hoppas jag starkt på Sebastian Karlsson. Tyckte att Saade var bra med "Manboy" men tror att man kanske har lite för höga förväntningar på pojken! Dom andra är jag tveksamt osäker på... Men, som bevisat (förra veckans omgång) så kan även otippade inte-favoriter slå undan benen och förvåna en! Så det blir säkert bra! Hejar lite smått i hemlighet på Shirley´s Angels BARA för ATT... för att hon är kusin till världens bästaste karl, the Teacher, the friend, the psykoligist he don´t know he is... Mattias!! :D :D



Nu ska jag kolla lite mer här... får se om jag hittar nåt mer kul att skriva om senare!!!

GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN, VIKTOR!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar