söndag 13 februari 2011

One time, no more!

Försökte mig på att spela innebandy idag... UTAN bandage på min armbåge!
Armbågen har ju faktiskt varit relativt bra ett bra tag nu, och eftersom jag ändå skulle vara utan sillikonet under den tiden som vi spelade så körde jag helt utan bandage! Alltså, det gick väll bra, jag fick ju inga slag eller någonting och överlag så skadade jag mig inte alls lika mycket som jag brukar. Problemet kom när vi slutade spela, helvete vad det gör ont nu! Det känns som att någon har slagit mig med järnhammare på armbågen... men det konstiga är att jag ju faktiskt inte fick nåt slag alls (inget som jag kände iaf, vilket borde betyda INGET med tanke på min överdrivet känsliga känsel i armbågen).
Hur som haver, den enda "skadan" som jag blev given idag var det att pappa först slog mig med klubban på fotknölen, för att sedan trampa på den... (eller, han lyckades på nåt sätt sätta foten ovan på så han gled ner...) Så nu är min fotknöl typ dubbelt så stor och knall BLÅ!! men, som vanligt, jag i ett nötskal!!! :P

Förutom det, så har det inte hänt nåt speciellt händelserikt alls i mitt liv idag! Och inga bilder heller :s Så, då tänkte jag istället -bara för att få lite färg å form på dagens annars rätt så livlösa inlägg- att jag kunde dela med mig utav några gamla bilder som jag hittade i den externa hårddisken igår... =D

                                                               Bland dom allra...

                                                               .... första bilderna....

                                                        ...tagna med min systemkamera!

                                                 Lillebror med GRÖNT hår! (Spray-färg)



                                                         Kusinernas hund, Hubbas!

                                                              Hubbas & Lordi

                                                                        Rose




Dom två sista bilderna var det faktiskt syrran som tog... tror jag! Lite fräna ändå, tycker ja! :D

Så, nu ska jag fortsätta skriva lite på annat håll!!

Kram//M :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar