tisdag 22 februari 2011

Dagis å sömnbiverkningar!

Eller nja... biverkningar kanske lät lite för "allvarligt". Men igår började jag praktisera på dagis igen, mitt favorit dagis, (jag praktiserar genom arbetsförmedlingen, dom dagarna som jag inte jobbar). Så var på dagis hela dagen igår och busade en massa, sen åkte jag till arbetsförmedlingen och lämnade in lite lappar innan hela familjen åkte in till örebro å besökte netonnet och IKEA. När jag sen kom hem så gick jag och la mig i princip direkt för jag orkade inte hålla mig vaken...

                                                       
Jag vet inte om det är dagis-tiderna och allt ståhej där, eller om det är det faktum att jag har börjat på att byta ut min kost... som gör att jag blir så där himla trött.... Nu har jag ju inte bytt kost, varken en lång tid eller stor skillnad... Bara slutat med smör, läsk och pommes... ökat intaget av kran vatten och frukt...! Ja, och snart ska jag komma igång med den där nedrans motionen också (som förövrigt egentligen inte alls lockar när man inte får göra det man VILL). Jag tycker iaf att jag varit duktig nu, som avstod både pommes och cola igår när vi käkade på resturang! Drack VATTEN till maten!! Dä ni!!

                                        Idag fick jag göra städer till barnen, som dom färglade

Aja, nu är jag hemma, efter en dag på dagis... massa bus och stoj. Och blev även en sväng till syrran innan hemfärden!
                                                                  Nästa stad!!

Nu ska jag kolla runt lite här... ja, som vanligt läsa bloggar. Kolla lite på recept till min kommande 3-rätters på lördag, och kolla runt lite till!! =P
                                                     
Kram/M :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar