torsdag 24 februari 2011

Sjuuk... :S

Igår blev det en händelserik dag på dagis... eller ja, motionsmässigt jobbig iaf! ;)

Efter lunchen så masade jag in dom sex ungar vi hade haft hela dagen i ett och samma rum, där jag slängde på dom alla (och mig själv) lite utklädningskläder och gav dom ett gott skratt! <nej, men, vi körde lite pjäser... den vi genomförde helt som den var och skulle... var törnrosa... ruiktigt söta dom som 5-åringarna som spelade Törnrosa respektive prisen var, eller ja, alla var söta!! Sen blev det lite mer pjäser... innan vi bytte över till sångstund... jag körde "imse imse spindel" med dom... där vi gjorde rörelserna med (hör och häpna) FÖTTERNA! Det tyckte dom var skiitkul! Sen fortsatte vi med låtar som "Huvud, Axlar, Knä & Tå" och "Fader Abraham", "En Elefant Ballanserade", mm. Jag var relativt slut sen när jag fick sluta vid tre.

Ellie och Teo följde med hem och det blev ännu kalla hemligheter utförda... Sen blev det ovanligt tidig natt för mig, typ runt tio över nio sov jag, tror jag (gick iaf å la mig fem i).
Imorse när klockorna ringde och mamma kom ner så orkade jag inte med någonting.... så sov vidare... När jag sen vaknat och sjukanmält mig överallt så blev det frukost och så såg jag att jag hade feber! Så hela dagen har spenderats i sängen, under täcket tillsammans med datorn och massa mysiga serier! Nu är mina ögon helt muck känns det som, liksom min arm (då jag är sjuk och min muskelfunktion blir rejält nedsatt får jag utsen gånger ondare i armbågen...) Så nu ska jag ignorera smärtan, eller värken, kryper ner under täcket och sova!!!

Hoppas att ni haft en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar