onsdag 9 februari 2011

Ellie, Teo & Telma kom och lekte!!!

På Måndag efter jobbet så följde Ellie, Teo och Telma med oss hem...

Jag och Ellie gick in på mitt "blivande" rum och målade av våra skuggor på väggen... :D och sen så kom djuren coh började busa helskotta där nere... vi hade med oss min kamera och det blev snabbt drygt 160 bilder... ooops!!! :O ;P

                                                Jag, mittemellan "mig" och "Ellie".... haha

                                                         Teo och Telma på bus humör

                                                                         Hopp!
Like this pic, alot! :D


Ja, det var måndagen i kort....!!!

Igår så åkte jag till Pernilla och Putte, och tjejerna.
Kom dit sent så det vart inte så mycket mer än kvällsmys med Emilia, TV och sen sova.
Idag däremot så hade vi "bakdag"... vi bakade sex olika sorters kakor, en sorts bröd. Sen så hämtade vi bilen (så jag fick köra hem med tjejerna i bilen, första gången jag kör med Emilia i bilen... och halt varé).
Mot slutet av baket så var lilltjejen jätte gnällig så jag fick baka med henne i bärselet.... jag kan allt med bebis på magen, i bärsele - baka, äta, städa, dansa.... vad mer behövs liksom? ;) haha

Amanda åt blåbär... syns på händerna ;)




Sisterly Love

Dagens alla bakverk...

Så... nu har jag äntligen hunnit ikapp... så nu är jag framme vid nutid... det innebär, MAT! sen dusch!

Hej å Haré
Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar