onsdag 9 februari 2011

GÖTEBORG!!!

Det gick tydligen inte att blogga ifrån min mobiltelefon... så därför har jag hamnat rejält på efterkälken... så, nu får ni allt som hänt dom senaste dagarna realtivt kortfattat (i två inlägg...). Vi börjar med GÖTEBORG!!!

I fredags åkte jag till syrran direkt efter att mamma slutat, det vill säga jag hade inget internet... och sen på lördags morgonen så åkte vi (jag, syrran, Johanna och Diana) till Göteborg...

Lördagen spenderade vi på stan, jag och D gick inne på nordstan hela dagen... Sen åkte vi till vandrarhemmet där vi kollade på Melodifestivalen och gjorde ordning oss....

                                                             Vi hade värsta bästa rums numret ;)

När vi var klara tog vi oss ner till en pub...
                                                    Kul namn på en pub, eller vad då...??

Efter att vi suttit på två olika pubar, snackat, träffat folk och käkat pizza... så gick vi vidare till krogen, "Sticky Fingers"... Det var rutten musik, men vi lyckades få kul ändå!! :D
                             Ja, okej, nu såg jag visserligen uttråkad ut på just den här bilden, men
                                    Den är tagen på rummet, när jag sitter och väntar på dom andra

Jag och Diana var på efterfest sen, hos ett par trevliga killar vi träffade i början av kvällen, och sen vart med hela natten :D Vi kom tillbaka till rummet kl kvart över sex på söndag morgonen... ja, krogen stängde 04.00 och sen tog det ju ett bra tag att GÅÅ hela vägen till dit killen vi var hos bodde (vilket var cirka 20 meter ifrån porten till vårat vandrarhem), så vi var inte på så lång efterfest.... där blev heller ingen dricka, och iungen musik... då en av dom hade ner datorn så att vi fick lyssna på musik genom ens mobiltelefon istället. haha. :D

När vi vaknat till, ätit frukost, packat ordning och checkat ut så åkte vi ner till Nordstan... vi gick till "The Studio" (som var hela anledningen till den här resan) där vi (alla jäääätte trötta och sega... eller, jag hade mer ont i ögonen än jag var trött) blev stylade, sminkade och fick håret fixat... sen hade vi med oss tre var egna ombyten, som vi blev fotade i. Det var riktigt kul... men bilderna var sviiiin dyra så jag köpte bara två (dom enda två -utav 55- som jag vart helt sådär "wow-nöjd" med ;) :D

Efter fotograferingen så gick vi och käkade coh sen sprang vi runt på Nordstan tills tåget gick hem vid sex tiden...
                                                              Efter fotograferingen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar