tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag = Hjärnsläpp!

Igår kväll när jag satt vid datorn så kom jag verkligen inte på en endaste smart sak att skriva eller en endaste rolig sak jag gjort under dagen... jag kom inte ens ihåg VAD det var för dag! Därför tänkte jag att, det var bättre att skippa bloggningen igår då, än att skriva nåt meningslöst inlägg om ingenting!!

Men... Idag så kom jag på att det var ju för tusan ALLA HJÄRTANS DAG igår!!! Så, jag hoppas att alla hade en bra dag och önskar alla en glad alla <3 dag i, efterskott!



och sen så skulle jag ju berätta om hur smart jag är... eller INTE!! Fan vad jag är blåst!
Mamma skulle in och handla på ICA och under tiden skulle jag åka och hämta pappa på Netto... så när jag var halvvägs till Netto tänkte jag, högt, för mig själv "Helvete, fick jag builnycklarna av mamma nu då?!"... och så kör jag fram handen mot (tappade totalt ordet nu... där nyckeln sitter i bilen) för att känna så att den satt där! Jag menar seriöst, HUR dum får man bli?!? Jag satt ju för helskotta i bilen och körde, klart som fasiken att jag har nycklarna då!! - MORON!! Men, ja, juag är ju JAG, inte världens smartaste!!!


Och sen så när jag tänkte blogga det här inlägget genom mobilen förut så funkade det inte, därför som det blev så sent idag!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar