tisdag 15 februari 2011

Ny duschad å ner bäddad!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, och det blev att direkt krypa ner i sängen, med datorn i knät... för innan sömnen sätter in måste det ju bloggas och läsas bloggar!! :D

Både Magnus Carlssons och Mats Carlssons bloggar måste läsas!

                                                         Även Rickard Engfors blogg
                      
Så, idag så var jag med mamma på jobbet, vi åkte till hällabrottet och hennes kollegor på öppna förskolan! :D Efter lunchen så kom moster och lilla söta Lilly (mitt 11månader gamla kusinbarn) på besök, och busade lite!!

Ellie följde med oss hem sen, Ellie och såklart Teo =P Det blev då (otippat nog ;) hihi) Tacos till middag. Sen fick vi en gräddig, mandelmassig, frlorsockrad efterätt... Ellie hade nämligen köpt semlor till hele högen. Sen brast det! Fy tusan vad vi skrattade! Jag höll på att skratta ihjäl mig, shit vad kul vi hade... resten av kvällen! Sen skjutsade jag hem henne och nu sitter jag här och småskrattar för mig själv efter dagens... knasigheter! Hahaha!!

                                               Haha, orkade inte leta efter nån bättre bild

Just det, Jag ringde ju till handkirurgen idag! Är allergisk mot sillikonet... herregud vad jag är allergisk och överkänslig mot allt vad klister och lukter heter! usch så jobbigt!... vad ska jag nu göra åt armen? OCH det är inte så sjukt lätt att förklara allt för en som inte är insatt i situationen överhuvudtaget, över telefon! Jag vill ju träffa dom personligen och snacka...! Aja, ont gör det. och jag ska inte längre ha sillikonet (som jag skulle ha i NÅGRA månader... :s)


Men, nu är det dags att läsa lite så jag kan sova sen!!
Kram å God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar