torsdag 10 februari 2011

Arbetsförmedlingen...

Började dagen som vanligt... inget annorlunda, ja, förutom att jag INTE somnade på soffan efter frukosten!

Jag och Teo följde mamma och barnen upp till bussen, sen tog vi med vagnen och gick tillbaka till lägenheten... och höll på att ramla omkull. Teo fick sen vara ensam en stund då jag åkte till arbetsförmedlingen för att prata med min förmedlare... Vi pratade. Det var väll inget mer med det. När vårat "möte" var avslutat så åkte jag och hämtade Teo och massa bilbarnstolar sen fick jag åka till Hällabrottet och hämta mamma och alla barnen för att dom så smart hade missat bussen hem! haha!


Men det var ingen fara, Teo och jag masa oss ut i snöovädret och hämtade upp dom... när vi sen kom tillbaka så sov tre av fyra ungar (i bilen), så det var bara att lyfta över dom till vagnarna och så fick det bli en SEEN lunch idag!! Så det kan gå minnsan!

Och, som för att kompensera morgonens pigga drag... så när jag och Teo blev ensamma på eftermiddagen (då mamma åkte på föreläsning) och jag hade startat min dator för att få skriva i fred, i ca tre timmar... efter en halvtimme somnade jag på soffan och vaknade när mamma kom och hämtade oss igen, typ kl 20.20.

Fråga mig inte vad det är för fel på mig, för det vet jag inte själv... men fasiken vad jag somnar jämt, så fort jag inte gör någonting, så fort ingen pratar med mig...!! Det är sjukt!
 
Men som om sömnen skulle vara det ENDA problemet...?? haha... nästan roligt, men inte troligt!

Ögonen; nu har jag ju fått ögondroppar för jag har så torra ögon... dom här ögondropparna var tillochmed dom bästa dom hade, och dom funkade jätte bra... mehn... varför funkar dom inte på mig då?? :O Jag har fortfarande lika ont i ögonen, och jag får tillochmed ont av att ha i dropparna i ögonen.

Armbågen;? Den är fortfarande på spök-semester... värker och har sig. Trotts sillikonet!

Handleden;... nu stukad IGEN. Eller vet inet om den är stukad, det gör sviiiin ont. Men det kan ju vara något med armbågen också, den har ju en förmåga att sprida problemen neråt handen när den blir för ansträngd. Får väll se, hittills en dags bandage-kur iaf.

Läknings Proceduren; Mitt läkkött är tydligen också världs sämst... ALLA små små små sår och skråmor jag får blir infekterade. Mitt armbågs-ärr (efter operationen) hade ju inte heller läkt ihop så långt som det borde ha gjort efter den tid det har gått....

Ja, herrejisses, det är ett under att det inte är nåt allvarligare fel på mig, än vad det är *peppar peppar ta i trä*
men... just ja, mamma var ju på föreläsning. Man skulle ju tänka positivt om allt och sig själv.... så, ehm...
Kortfattat, hela min "What's-Wrong-With-Me-lista" i positiv energi! Jag är så bra, för jag är UNIK!!
ha, Den gubben trodde ni minnsan inte (inte jag heller, men det har inte med saken att göra :P)!!

Nu ska jag och Teoplutt sova!! :D
                                                                       Sleep Tight
                                                                            And
                                                                      Sweet Dreams!

Kram å God Natt/ M :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar