onsdag 2 februari 2011

Spotify? where d´u go?

Jag började dagen med att somna direkt efter frukosten... när jag vaknade igen så gick vi ut med barnen (jag var med mamma på jobbet igen)... vi gick ner till sjön och matade ankorna med gammalt bröd! Det var jätte kul för ankorna var inte alls "fega", dom kom fram och åt direkt ur handen på mig, sen bråka dom om vem som skulle få äta... Jag filmade ju med min mobil, men har inte sladden i närheten nu, så det klippet får jag fixa upp imorgon istället...!! Iaf, efter att viu varit ute i två långa, soliga timmar så gick vi hem och åt mat... sen busade vi och sjöng "Bamse spindel" istället för "imse imse spindel"... eftersom det var BAMSE så gjorde vi stora rörelser... med FÖTTERNA! Ja, det vart värsta ben träningen jue (om man gjorde som jag gjorde det) och det medförde huvudvärk, så då gjorde jag mellis så åt vi... så när vi sen lugnade ner oss så somnade jag igen, och sov tills mamma slutade och vi åkte hem...!!!

 Vid 18-tiden åkte jag över till min Myran och hennes hus. Jag var där med henen och syrran medans deras mamma åkte iväg en sväng... det blev nattning... Amanda och jag gjorde våran vanliga natt-matnings-rutin... då hon i princip alltid somnar... så sa Nasse "Marie, du somnade"... Nej, somna det gjorde jag inte... för ensam med småbarnen då är jag för observant för att somna... men mina ögonlock kan jag inte styra så när man ligger ner så liksom åker ögonen ihop hela tiden ;) iaf, när Myran somnat så spelade jag och Nasse UNO tills mamma deras kom tillbaka :D

Vet inte vad det var med mig idag... för mamma sa att jag höll på att somna hela tiden, så fort ingen prata med mig... och grejen är den att när jag har såna dagar så är det för att jag sovit dåligt och för att jag är dyng trött hela tiden... men inatt hade jag ju sovit BRA och jag var inte trött överhuvudtaget på hela dagen....!!! Strange!!!

Just ja, haha... höll ju på att glömma själva rubriken...
Spotify var det ju! Läste precis på Magnus blogg att vi ska lyssna på hans "The Kiss" och dom på spotify för även "spotify" räknas in när det gäller guldskiva... eller nåt sånt (NU har tröttheten slagit till, vet inte vad jag gör, tänker, läser och skriver just nu...). Iaf, mitt problem är det att Mitt spotify funkar INTE? :O Efter att datorn var inne på "lagning/rensning" så avinstallerades ALLT, inklusive spotify programmet... jag kommer heller inte ihåg mitt lösenord eftersom jag var inloggad 24/7... men det har löst sig med låning av lillebrors inloggning... grejen är den att det går nu inte att ominstallera Spotify i min dator... den vägrar att ta det!! :S Är det någon som vet hur man gör?? Hur får man en anti-dator att göra som man själv vill?? :O

Nu ska jag iaf sova. Så God Natt
Kram M ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar