onsdag 16 februari 2011

Ute i kylan!

Vi var på promenad, hälsade på en kollega till mamma och en massa... så idag har vi varit ute, massa!!! Det var inte så fruktansvärt kallt, men med tanke på mig... så hade jag tungt att andas efter ett tag!! Massa snö varé oxå!
                              Okej, just på den här bilden är det inte så mycket snö... men det beror 
                                       på att bilden är tagen på den första snön den här vintern!

Hur som helst... det var i princip dagens händelser... Nu sitter jag och väntar på att jag ska hämta lillebror! Han åkte iväg med sin klass till Örebro tidigare, för dom skulle käka på Kina Muren och gå på bio... så bussen skulle komma tillbaka till skolan vid typ 21.00... eller eventuellt ännu senare, så då ska jag åka ner och hämta honom!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar