lördag 19 februari 2011

Mello-festival & Gaygala!

Ja... Melodifestivalen... jag tyckte att Sebastians låt höll! Som förväntat. Trist nog tyckte inte svenska folket detsamma! :S
Eric Saade... ja, det visste vi väll alla redan från det att vi hörde hans namn i koppling med melodifestivalen och 2011 att det var han som, i hans delfinal, skulle flyga direkt till finalen!!
Tyckte att The Playtones var bra, värda en finalplats. Shirley´s Angels var faktiskt bra... och Linda Sundblad gillade jag lite grann, likaså Sara Lumbholt, Simon är jag fortfarande osäker på, däremot Sara Varga... hennes låt var alldeles fööör seg för min smak!!

Efter Festivalen så klickade jag över till TV4 för att se på TV-sändningen från QX Gaygala! Roligt! Carina Berg är ju stört skön, kvinnan! Dessutom såg jag skymtar utav två av mina (tre) favorit bloggare, Magnus Carlsson och Rikard Engfors. Och sen underbart söta Eddie Razaz. Han var tydligen tillochmed nominerad till årets homo, det hade jag missat. Trist att han inte vann... men kul för'n med en nominering iaf! =D

Ja, så... det var det... jag har faktiskt en sak till att dela med mig utav innan jag går och lägger mig!!
 jag hittade nämligen ett youtube klipp på min dansande kusin. Han är suuuuper duktig! Det här hade tydligen filmats för nåt år sen, så nu är han väll ännu bättre, men iaf! Läste på hans facebook och bilddagboken att han var med i någon tävling så nu ville han att så många som möjligt skulle se det, så KOLLA! ;) hihi

Här kommer det;
 
Markus Håkansson!

Så, have fun 'n watch!


God Natt 
Kram/M


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar