tisdag 30 augusti 2011

Hund rastande!

Var hemma och chilla idag... framåt lunch tiden åkte jag till Hallsberg och gick ut och rastade syrrans hund och kompisens hundar! Sen åkte jag till mamma... betsällde nya glasögon - Myran-glasögon!! =D - och så blev det glass med alla dagbarnen!!

Sen åkte jag och hämtade pappa! Efter att vi käkat middag allihopa så åkte jag och päronen till syrran, kollade hur huset såg ut och träffade dom igen för det var så länge sen... men framförallt ville jag träffa mina tjejer igen, har saknat dom som tusan!! Å min lilla Mille går... hon GÅR! Nästan HELA tiden, utan problem! Springer ju tillochmed emellanåt!! Lilla snuttan... hon som är såå liten!! Å Mandus hade vart på ridskolan idag, när vi kom så kom en jätte glad 5åring... med smilgroparna i öronen och hoppade som en tok och skrattade samtidigt som hon sa "vet du vad jag gjorde idag på ridskolan? ramlade av hästen" ja för det var ju något att vara så lycklig över?? Aja, hon är ju knasig, precis som sin moster, min knasfia!!! Pearny hade lyckats filma just det också så vi fick se på video när ungen trillar i backen!! =D goa ungar!! =D

God Natt och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar