måndag 22 augusti 2011

Jag såg Gurkan och Tobias...

haha!!
Gurkan såg jag... precis innan jag skulle skära upp den till tacosen! haha =P Nej men skämt å sido.

Idag så jobbade jag 07.30 - 10.00, lämnade grabbsen hos dagmamman då. Och sen var jag ledig tills jag skulle hämta dom kl 14.00 igen.

Så medans jag var ledig så gick jag upp på stan, träffade en kompis, Pörny, vi gick och fikade, kollade runt lite och bara hängde... Det regnade ute och alla hajjade till när dom mötte oss, men det var några som stack ut ur mängden och helt förvånade men trevligt glada påpekade med en fråga om att jag var barfota...!! Tillochmed Telia-snubben kommenterade mina skolösa fötter, haha!! Ibland är det kul med uppmärksamhet!

När vi satte oss på La Baguette för å käka så satt en kille bakom Pörny, jag var helt super bombsäker på att jag visste vem karln var... men jag kunde inte placera honom... förns han tog upp sin mobil telefon och började prata, han hann inte mer än öppna munnen innan jag kom på vem det var! Så... okej, kändis är man väll inte för att man varit med i ett program som Big Brother... men det är ändå lite coolt! Killen som satt bakom oss var nämligen den härlige örebroaren Tobias Holm, som var med i Big Brother tidigare i år!! =D haha



Nu är det dags för sängen här... men först ska jag visa en bild som jag tog när jag och Oliver & Saga skulle åka på äventyr i lördags eftermiddag... ni vet, jag fotonörden, som har en knasig habit för att fota moln... check this out....

 haha... lite fränt, va? 


Kramar/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar