fredag 19 augusti 2011

hämtning ensam...

igår bestämde mormorn och jag att jag skulle vara själv med killarna idag, hämta dom själv också.

Idag när jag kom så vart båda jätte glada, log och ville kramas... Det var kul =D Inga problem, dom satt och bubbla på i bilen påvägen hem till dom =D

På båten förra helgen

När deras morfar kom så slutade jag hos dom, då åkte jag till Marieberg och jobbade där... vi satt själva och grejade -körde storstädning i spåkena- sen sista timmen kom det 8 ungar bara sådär. vi hade sammanlagt 10 barn idag =d skojigt!! Fast vi fick en hoppborg... somjag inte var så sjukt förtjust i! :s

Så... jag käkade frukost vid 8 imorse, innan jag åkte till familjen. Sen hade jag en knapp halvtimme på mig att ta mig till Marieberg.... Hann inte käka nån lunch... så jobbade jag. slutade kl 18.00.... då gick jag till McDonalds och köpte mig en hamburgare för jag höll på å dö av hunger (jag som äter jämt). Sen åkte jag till syrran, hämtade Teo, och skjutsade dom... sen åkte Teo och jag och handlade innan vi åkte hem till mig =D (Myran är här... men hon sov så har inte hunnit träffa henne än).

 Fina Teo plutt i sommarstugans morgon sol

Lunchen fick bli spaggetti och köttfärssås... typ 23.40 på natten... så sjukt försent att käka då, men va fan... är man hungrig så är man... och suck, på tal om det vart jag hungrig nu!! :O aja. Nu ska jag och teo iaf sov... öhm, ja, Teo sover redan...!!

God Natt
Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar