måndag 15 augusti 2011

oj jisses vad längesen jag uppdaterade....

aja, jag har haft inkräktare på mitt rum, så en hel del nätter har spenderats uppe på soffan... därav har jag inte ens startat datorn på flera dagar.


Det har varit familjekväll på pappas och syrrans jobb... gubbarna spelade fotboll Sverige-Burma (Burma vann med 8-4, haha) sen åkte vi tillbaka till deras "område" och grillade och hade trevligt.

 En riktigt ung fotograf på matchen, kameran täckte hela ansiktet på grabben, haha.

Efter det åkte jag, syrran, mamma och pappa ner till hotellet och satte oss, syrran å jag åkte å hämtade Nora så han fick också vara med... kul å träffa honom igen!! :D
Nora och jag satt och diskuterade bad utomhus... jag vet inte hur det gick till, men helt plötsligt har vi en iskall tävling framför oss... vi skulle tävla om vem som badar utomhus senast på året, och tidigast på kommande år... så vi tog i hand på att träffas vid hemsjön (min sjö) på nyårsafton för ett gemensamt dop i det iskalla blå, och se vem som klarar sig kvar i längst!! =P haha!! Let´s see how that goes... jag kommer ju lätt å vinna :O haha ;) =P



Gudmors barn ville åka med i våran båt så vi bjöd med hela familjen ut på en tur... det blev Vännerviken, med bad och fika!! ojojoj vad vi härjade i vattnet... flera timmar tror jag vi badade. Sen skjutsade dom mig till syrran med båten. Jag skulle vara barnvakt åt mina tjejer =D

 Teo är fin!


Lyrestad

Spök bild... från Göta Kanal

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar