söndag 7 augusti 2011

Min dator är en idiot maskin...

usch vad jag hatar min dator ibland... värdelöst jävla skit det här med elektronik prylar!! Skit piss och pannkaka på det!! HAr försökt skriva mitt jävla fucking CV i flera timmar (öhm... dagar) nu, men den här sjukt värdelösa datorn vägrar ju att öppna fil helvetena och ändra... och massa skit... så det går inte!! Aja, nu har jag iaf lyckats (tror jag) få iväg en ansökan som barnledare på fritidsresor =D

Idag har jag jobbat... hade inte så värst mycket ungar, men chefen var back, så vi hade hennes barn hela dagen. Dom blev sena så jag fick jobba över med dom två sötsakerna... =D Med tanke på hur galet allt blev igår efter min djup-sovning så var det bra att jag fick jobba över en stund, iaf jobba igen lite grann...!!

Nu har jag kopplat in min kamera och så... så här kommer några, några bilder ifrån Liseberg... :O jag tog visst inte alls många =O knasigt!!


 Nehe... den ville inte ladda upp fler Lisebergs bilder... :O aja, sak samma... här kommer andra bilder då!!

Spela Kubb igår


Dom här två bilderna är likadana... jag har redigerat den ena medans den andra är orginal... 
men frågan är nu, vilken av dom är snyggast??




Ne, nu när jag såg dom samtidigt så tycker jag att den redigerade är snyggast!!! Coolast om inte annat!! =P

Kram å God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar