söndag 21 augusti 2011

barnvakt i helgen...

Igår åkte jag för att vara barnvakt åt Oliver och Saga!

Vi busade, sen var dom hos grannen och lekte en stund -det var jätte lång tråkigt-. Men sen när dom kom hem och vi busat en sutund och alla tre var uttråkade då åkte vi till Hallsberg å syrran, skjutsade henne och polaren till två andra, gud vad ungarna garvade i bilen -vilket jävla liv det var. Sen busade dom hej vilt med killarna där borta =D kul som satan hade dom!! När vi var påväg hem så stannade vi till vid citygrillen, gick in och tog oss varsin korv med bröd samt en tallrik pommes till kvällsmat... så när vi kom hem så gjorde dom bara i ordning sig så läste vi en saga innan det var sängdags... dom som satt i bilen och sa "jag vill inte sova nu, det är inte ens sov dags än" hade slocknat som två uppbrunna ljus på två röda!! =D

Jag satte mig för att kolla på Fast and The Furious som gick på TV, men så fort det blev paus som däckade jag aswell!! Så jag gick och la mig istället...


Jag blev väckt inatt, men det vart lugnt iaf, dom somnade om, i sina egna sängar igen. Imorse blev det sovmorgon, stora grabben vaknade tidigt men hittade sitt DS så jag lätt honom hållas :D
Vi hann och vara ute en sväng, och leka inne också innan deras föräldrar kom hem =D

Idag så visade dom också Fast and Furious 4, näst sista filmen!! Jag älskar dom där filmerna... med Paul Walker, Vin Diesel och Michelle Rodriguez!! Dom är sååå bra (både skådespelarna och filmerna)! =D
Måste se den sista också, helst innan den går av biografen... om den inte redan gjort det förstås!! 

Imorgon ska jag jobba dubbel pass. Skulle kört eftermiddag hos min familj, men dom behövde hjälp på morgonen också... så det blir morgon, fem timmars "rast" och sen hämta dom igen... så imorgon spenderas dagen ute på stan =D
 
Kram & God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar