torsdag 25 augusti 2011

jobbat och snackat engelska!

Åkte till familjen vid tjugo över sju imorse, tog killarna och busade en massa... vid tio åkte vi bort till dagmamman (men jag skulle vara med dom hela dagen). När alla barnen kommit som skulle komma så klädde vi på alla och gick ut... vi gick till stadsparken, det finns en resturang där med buffé så vi köpte mat där och gick och satte oss vid en bänk under ett träd och åt... sen blev det bus på gräset och i lekparken, sen var det helt plötsligt dags att gå hemåt, efter att barnet som skulle gått hem så gick vi till en närmre park och busade på gräset och åt frukt.

Klockan var väll nästan halv sex när jag kom därifrån trotts att det var sagt att jag skulle sluta klockan tre. menmen.

Det roligaste på dagen måste jag ändå säga var att jag har fått snacka engelska hela dagen. Min chefs barn går hos dagmamman, och deras kusin var på besök så hon fick vara med oss idag... hon bor i England och snackar bara engelska. Så jag har pratat med henne jätte mycket idag, och busat. Riktigt kul!!! =D

Nu är det bedtime here!! :P
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar