lördag 6 augusti 2011

skit, piss och pannkaka!!

igår var vi ute på stinsen, sen MC klubben...


vi kom inte hem så fruktansvärt sent - utan jag kom i säng (eller ja, jag sov på Johannas soffa) ungefär samma tid som jag gjort hela veckan... jag dricker aldrig nåt så det var heller inga problem...men ändå vaknade jag idag... KLOCKAN 12.35!!!! Jag börjar ju för helvete jobba kl 11.00!! Snacka om att jag fick panik... hitta inte mobil telefonen... jag VET att jag stallde hundra alarm för att vakna i tid... men det är någon som vart uppe på natten och hämtat min mobil (?) öhh... hittade den på golvet alldeles för långt ifrån för att jag skulle ha hört den!!

Aja, bara och dra på sig kläderna och springa ut till bilen... ringde chefen under tiden men då sa hon att hon ryckt in istället för mig så jag behövde inte komma så jag skulle slippa stressa....

Tycker inte om sånna här saker, pinsamt! Jag har aldrig försovit mig så pass att jag har kommit försent förut...!?!

Det var bara att gå upp och hämta hundarna och gå en promenad... för att morgonkissa dom samt lugna ner stressade mig en aning... även om jag vart stressad hela dagen ändå...!! =S

Nu ska jag sova... för imorgon SKA jag upp i tid!!!
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar