tisdag 16 augusti 2011

jobba jobba jobba... och leta efter en bil!

Det gick super bra på jobbet iudag också... inga problem med killarna,vi funkar ap bra ihop =D det är skit kul!! och jag ahr tillochmed lärt mig vägen nu... åkte både dit och hem utan att få nåt tryck ngonstans i kroppen... det kändes helt galet skönt att slippa den där okontrolerbara känslan i kroppen... bara njuta av lugnet som sprids inom en!! =D

Efter jobbet så ringde vi på lite bil anonser som vi kollat på (okej... pappa ringde) men alla bilarna som jag hade i min topp lista var redan borta.... så hittade vi en i Vretstorp...så vi åkte dit och kikade på den, jag stog som ett fån med armarna korsade och tittade på pappa medans han kollade på bilen, haha. när han frågade vad jag tyckte svarade jag "vd tycker du, är den nåt att ha?" haha!!! Det var den inte riktigt... eller nåt, men för mycket å göra för att vi ska palla med att ta in den i våra liv. Imorgon ska vi nog in och titta på en... ehm, vad var det, BMW eller Renault Méngane tror jag... har kollat så mycket nu så man blandar ihop alla...!!!

aja, nu äré sov dags!! =D
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar