tisdag 9 augusti 2011

oj det gick snabbt....

.... en natt och helt plötsligt hade jag två söner!! Två små söta blonda, blå ögda killar på 1 respektive 2 år...


Ja, det var iaf vad jag drömde inatt... OCH igår natt!! Så då kommer jag till den största frågan, inte varför jag helt plötsligt hade barn... utan hur jag kunde drömma att jag hade två barn (dessutom samma barn, med samma namn och samma ålder) TVÅ nätter i rad?? :O vad sjutsingen betyder det??

Aja, inatt så var jag iaf ute och promenerade med mina söner, som jag hade döpt till Liam och Vincent (snygga namn, men absolut -nu för tiden- för vanliga för min smak.... Den lilla killen (tror det var han som hette Vincent) låg i vagnen så han somnade.... så skulle vi iaf in på en restaurang och käka med en kompis till mig... då när vi kom utanför så såg det så trångt ut för vagnen, och var typ en femton meter lång trappa upp, så jag skulle springa upp och kolla typ om det fanns nåt bord tror jag, stallde vagnen och Vincent där nere med min kompis och tog med Liam upp... när vi hade fått klart att det fanns ett bord längst in i rummet längst ner i korridoren så vart Liam kissenödig... så vi gick på toa, sen gick vi genom den långa korridoren till rummet och bordet däär min kompis satt... då kom jag på att jag glömt Vincent i vagnen utanför restaurangen :O jisses, panik lämnade Liam hos polaren och kutade umot utgången, mötte en väktare mitt i korridoren typ coh sa "jag glömde min son i vagnen utanför", han suckade surt och jag fortsatte springa... men hitta inte ut, det var helt plötsligt massor med trappor och korridorer, så när jag till slut nervös och lite rädd skrek "hur fan kommer man ut härifrån?" så hittade jag utgången, rusade nerför trappen till vagnen och där låg han... ett blondt litet charmtroll, han var nyvaken med armarna undra huvudet och baar kollade på mig, jag lyfte upp honom och kramade honom och då kom väktaren och fråga "vart har du det andra barnet nu då?", haha...
Sen helt plöstligt var jag och Vincent inne hos Liam och kompisen igen... sen vaknade jag!!

 typ sånt här hår hade båda killarna... eller ja, dom var ganska lika överhuvudtaget... fast mycket sötare!! ;) who´s their father?? :O

...och grejen är den att i förrgår natt... då drömde jag också att jag hade två blonda söner vid namn Liam och Vincent, fast då åkte vi buss... typ hela tiden tills jag vaknade!

Så.... vad tusan menas med det??

Aja, nu ska jag sova... se om jag har barn inatt med?? :O borde jag väll inte ha, men in case of... mysigaste drömmen ever iaf ;) =P  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar