onsdag 24 augusti 2011

trött som en...

... ja inte vet jag vad det är man brukar säga! Men trött det är jag iaf!

Jag hade jätte myucket kul saker som jag skulle skriva igår... men mitt internet laggade totalt och under tiden jag väntade på "svarar inte" på internet fönstrena så hann jag somna... vaknade typ två sekunder innan mamam kom och väckte mig imorse.. jisses, två nätter i rad som jag somnade ifrån datorn! Idag ska inte bli den tredje... även fast det nog lätt skulle kunna bli så med tanke på hur trött jag varit idag. Eller inte trött... men mina ögon spökar, så när jag får så ont i mina ögon då blir ögonlocken så tunga och så svider det och har sig så jag orkar knappt hålla ögonen öppna, samt att jag ser stundtals suddigt, som man kan göra när man är trött...  det är faktiskt lite läskigt!! :s
ja iaf, det var ju det jag skulle säga... jag hade jätte mycket kul att skriva här igår men eftersom det lagga och jag somnade så glömde jag bort det... och just vid det här tillfället så minns jag inte nåt av'et.

jobbade idag med... grabben och jag var ute och gick i drygt en timme innan vi gick in och busade med brorsan!!

Nu ska jag sova... stänga av här och lyssna en gång på Medina först, sen är det sängen som gäller!
God Natt och Kram


ps. Allt eller inget är verkligen en super bra bok... Rickard är verkligen kanon duktig på att skriva... jag har svårt för att läsa böcker, komma in i dom och orka bry mig om att läsa... jag har haft den här boken i vad? knappt två dagar... och är redan på typ sidan 80 tror jag.... hade det varit en "vanlig" bok och jag läst precis lika ofta så hade jag väll vid det här laget varit på typ... högst sidan 40 men tror inte ens att jag skulle ha kommit så långt ens än!! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar