torsdag 1 september 2011

Allt klart nu...??

igår var jag hos Diana... vi bokade hotell och betalade tåg biljetterna!! =D

Idag har jag jobbat hela dagen... direkt till D sen, för å hämta packnings-bagen! =p Sen blev det hem... plocka ordning alla mina kläder (ja, det var ju det där med att ha kläderna I garderoben... och inte utsprida i hela huset, förutom i garderoben.) och sen packa väskan, diska och duscha, innan det blev dags för att betala räkningar! Nu är allt klart tror jag!

Imorgon blir det en snabb genomgång så att allt är med, sen är det jobb mellan 07.20 och 09.30... sen är det bara nån timme kvar tills tåget går och Göteborgarna får snart besök utav två galna, humoristiska, högljudda och flummiga tjejer!! :D mm... and we can´t wait!! =P haha Kul ska det bli!!!

Nu ska jag skriva en check lista.... för jag glömde köpa hårgelé idag, MÅSTE komma ihåg det imorgon!! haha

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar