tisdag 23 augusti 2011

så mycket idéer, så lite gjort...

Jag burkar säga på dagarna "det ska jag använda som rubrik i blogginlägget" men eftersom jag inte kommer ut på bloggen genom mobilen så blir det ju oftast bara ett blogginlägg om dagen... och då hinner jag få så mycket fler rubriker... att tillslut blir det inte så roligt som jag förväntat mig!!

Idag hade jag min första rubrik "Antonio Banderas ligger i vårat skafferi"
haha... jag satt och lekte med barnen hos mamma i förmiddags, då hittade jag en Zorro figur som var lite skadad, jag sa på skämt att det var Antonio Banderas för att han spelat Zorro, men vidnärmare eftertanke så var han rätt lik Mr. Banderas in person liksom. Så jag limmade ihop honom och tejpa... sen la jag honom i skafferiet för å torka... så det var lite kul!!



ja.... jag jobbade idag också. Den lille var sjuk och hemma med pappan sin. Så jag och stora grabben skulle vara ute en stund "åå då blir det egen tid i lekparken" trodde jag, men ja TRODDE. Grabben hade ju egna planer... han ville minsann inte leka i någon lekpark... nej han bara sprang på cykelvägen, hela vägen, och skulle vinka år bilar och sånt... en och en halv timme var vi ute och gick!! ;D

 tittar på grävskopan och lastbilen (som åkt för å tömma precis)

Sen följde Ellie med oss hem, vi grillade... jag och Ellie och Teo gick på en lång promenad i skogen... och gick vilse, men hittade tillbaka.

Förresten så fick jag äntligen min bok idag!! Rickard Engfors "Allt eller inget" =D Den är så bra... har redan läst en del1! :D

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar