torsdag 29 september 2011

Jag vet att jag sa...

... att jag skulle skriva mer om RAW idag... men sen kom jag på att... vad mer finns det att skriva egentligen? Skrev jag inte igår vilka som var med?, skrev jag inte igår att det var sten kul?, skrev jag inte igår att... Magnus Betnér slängde ut en full idiot ur publiken... oh nej, det var väll den lilla detaljen som jag glömde bort igår då! :p Ne men seriöst... Det var skit bra... helt suveränt, allihopa!! =D


  Varför får man så mycket uppmärksamhet när man går runt barfota? :p


 Gårdagens RAW Komiker :p

 Irländaren Abbie Philbin Bowman

 Magnus Betnér

 Engelsmannen Ian Stone

 Messiah Hallberg


Och sist men inte minst....

Mårten Andersson
!!!!!!!

RAW kommer att ha sina "konserter" i Örebro Konserthus, sista onsdagen varje månad, nu framöver!! So I know... åk dit och kika!! :p Nästa gång minns jag bara att Soran Ismail skulle vara där... men det var så klart fler. haha. Ja, och Mårten Andersson såklart, han är ju typ -vad var det dom sa igår?- "RAWs grundare" (?)!!


okej, nu släpper vi RAW temat va?? Idag har vi vart ute hela dagen... började 07.20, så när jag lämnade killarna hos dagmamman 09.30 så gick vi ut direkt (jag var kvar hela dagen)... ute hela hela dagen!! Lekte i lekparken, sprang och busade på gräset, gick promenad, busa i sanden, åt mat, åt frukt... och bara chillade i solen!... Det var dock lite läskigt när vi höll på å plockade ihop så kom en gubbe med en barnvagn, han stog och pratade med dom stora barnen och det var väll inget mer med det, men sen kom han till oss, körde sin vagn ap nära killarnas vagn -kunde inte ett ord varken svenska eller engelska-... och sa typ bara "kolla"... jo han kunde visst ett ord... eller två. Sen bara kollade han på ena barnet, våran 2åring som stog en bit ifrån mig, och sa "kom" han sa såklart nej, vart lite sådär smått nervös... jag tyckte gubben var lite creepy, sen tog han tag i grabbens arm och drog honom till sin vagn samtidigt som han började gå coh sa "jo kom"... A såg livrädd ut, inte för att jag var mindre nervös än honom, jag sträckte ut handen och sa "nej, kom"... han tog min hand och jag drog tillbaka honom och lyfte upp honom... då gick gubb fan till dom två stora barnen och började prata... då ropade jag att dom skulle komma för vi skulle gå... fan, det var lite läskigt... men seriöst, vi var fan tre vuxna där, mitt på blanka dan och gubben hade ju för fan en unge i vagnen... hur dum får man bli? men mina barn (ja... alla barn jag tar hand om är mina när jag tar hand om dom) låter man fan bli, dom har jag sten koll på!!


Imorgon är jag ledig för då vankas det läkaren och el-test (också kallat Neurografi).

Kram å God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar