söndag 18 september 2011

en händelserik vecka... eller?

ja, det första jag kom att tänka på var att jag har varit sjukt seg för jag har visst inte skrivit något på typ as länge... så då har dte väll inte hänt någonting speciellt alltså??

ehm... tja. Jobbat hela veckan! i fredags när jag var påväg hem från jobbet -mådde inte så bra heller, kände mig rätt krasslig och seg- så började någon lampa att blinka i bilen, pappa var påväg till sjukhuset så jag väntade där så bytte vi bil! Sen jobbade jag på kvällen igen... hade en tjej som gick "bredvid" mig, min "vikarie" ifall jag skulle få förhinder eller ås i framtiden. Men jag mådde mycket bättre eftersom jag fått vila hela dagen (slutade ju kl 10.00 och började inte förns 17.15). I lördags kände jag mig hur pigg som helst så då åkte jag och jobbade... var ute och lekte med killarna i lekparken i flera timmar... tusan vad vi lekte. Men sen när vi kom in igen så kände jag mig inte als bra... sista timmen innan läggdags spenderades därför tillsammans i soffan framför en film, mys på hög nivå. Sen somnade boysen och då var jag helt däckad -vaken, men däckad!!- kollade på nostalgi filmen "Trolltyg i tomte skogen" Den är fan bra! Charmig iaf... och vilken nostalgi feeling om inte annat!! :p Jag var väll hemma runt elva - halv tolv igår kväll... gick och la mig straxt därefter! Vaknade halv ett idag... då mådde jag iaf bättre!! :D Så idag har jag vart pigg och glad... nu är jag nog frisk igen, back to wokr imorgon?? oh yeah!!

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar