måndag 26 september 2011

wazz'up?

Innebandy igår... vi var inte så många och det saknades en del "stammisar", men det var kul ändå!! =D

MSN... vad är det? nerå, iallafall så brukar jag nästan aldrig logga in där för jag orkar inte längre, har inte varit inloggad på typ hundra år, men så igår kväll kände jag bara att "fan, jag loggar in och kollar lite"... och då helt från ingenstans... var han inloggad, ja, han som är min personliga psykolog och stöd pelare i livet men inte vet om det själv ;) haha! åå fan vad kul det var, vad glad jag blev att höra ifrån honom igen... =D

Här kommer videon till min nya favorit låt...


 oh oh I love you like a psycho
oh you´re trapped in a street code
Don´t let me go
Just let me love you like a psycho

oh oh my love is out of control
I´m crazy for you
I know
Don´t let me go
Just let me love you like a psycho

hmm... det var någonting jag tänkte berätta om... men fasiken jag kommer inte på vad det var! :O aja, får väll se om jag kommer på det senare, nu ska jag iaf snart åka och hämta Teo & Telma, så ska vi hämta deras matte och åka till veterinären sen!

C ya! :p
Kram/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar