lördag 1 oktober 2011

Motala parken!!

Igår var jag hos läkaren på morgonen -gjorde el-test... eller, det kanske jag skrev om i förra inlägget?? öhm... aj ja...!

På eftermiddagen så åkte jag till Myrans mamma... det var lite förfest där tillsammans med henne och fyra andra tjejer. På kvällen åkte vi till Motala -jag agerade chaufför åt Smulan, Camilla, Jenny och Ellinor-. När vi väl kom fram till parken (efter en hel dels villåkande i Motala på fel vägar och åt fel håll...) så stannade jag kvar och gick med dom in. Det vart dans och så lyssnade vi på Scotts som var där och spelade. Ja och så träffade jag faktiskt en del som jag kände!!

Iaf, det var SCOTTS det skulle handla om nu... Vi stog längst fram och diggade typ hela tiden (tror jag fick en massa bra bilder på dom, ska lägga in och kolla i datorn imorgon), så när dom sjungit klart och skulle gå så blev det ju en massa fototagning och autograf signeringar -ännu ett band att sätta på listan över "Famous people I´ve met" :p haha-. Men sen hände något konstigt... helt plötsligt var krogen stängd och folktom... då stog vi helt plötsligt backstage med bandet.... What!? vad är oddsen liksom!! Men så var det visst, stog och snackade med basisten i Scotts, utanför deras turnébuss... och sen kollade Henrik ut genom fönstret (han var kvar i byggnaden, men bussen stog precis intill... och vi hade snackat med honom tidigare!) och så började han prata lite... så var det en massa och sen kastade han godis på oss, först på sin trummis men sen vände han sig mot oss och kasta... och skratta... haha, okej det låter hel muppt, men va fan det var en massa things in between...!! Och hallå... har väll aldrig haft ett roligare sjukare svar på en fråga som "vad är ditt roligaste/knasgaste kändis möte?" (typ... men jag ahr fan fått en liknande fråga nångång tidigare...) svaret... tidigare; ehm, no Idea. Nu; Scotts-Henrik kastade godis på mig!


aaja okej, seriöst, get over it! :p haha!! Hur som helst så kom inte vi ifrån Motala förns senare än två iaf,  sen skulle jags kjutsa hem folk hit och dit tvärs över hela länet, så klockan fem imorse landade jag äntligen hemma i min soffa -ja, mamma sov i mitt rum för att vi hade Myran och jag inte visset när jag skulle komma hem, så jag sov på soffan-... Klockan TOLV idag vaknade jag... och då hade jag inte ens vaknat till en endaste gång som jag alltid brukar göra... brukar ju vakna till men inte ORKA gå upp så då låtsas sover jag tills jag somnar om... men fan jag sov till tolv!! Så har jag vart barnvakt åt mina tjejer som kom hem ifrån Cypern igår =D plutten hade typ "Jetlag" eller vad det heter... dyng trött å ledsen hela tiden!!
Myris pyris åkte hem idag också.... men jisses hallelujah vad ungen går nu, hela tiden, överallt... sååå duktig! Och idag sa hon "Marie" också, första gången, och det var så klart och tydligt!! =D

Nu är det sovdags!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar