måndag 12 september 2011

En buss (BIL) chaufför...

Ja, en chaufför är vad jag är... sen jag fick körkort!!

Jag började jobba klockan två idag, och innan dess fick jag agera chaufför till halva syskon skaran.
Sen så gick jag till optikern och fick mina nya glas -sånna där färgskiftande glas-. Så nu ska jag och min Myr-unge starta "John Lennon -Klubb" haha. Jag brukar alltid säga att hon ser ut som John Lennon när hennes glas blir mörka när hon går ut i solen... mina glasögon är visserligen inte runda, but who gives a shit!! Vi ska starta våran klubb... bara jag får träffa sötnosen igen snart, var ju typ evigheter sen!!

Efter jobbet så åkte jag till sjukhuset, pappa skulle operera handen idag så jag skulle ta med honom hem eftersom han inte kan köra då... så jag satt inne på ett till synnes tomt sjukhus och läste i över en timme.. det kom en äldre man och satte sig och snackade med mig, efter ett tags prat så frågade han "vilken avdelning är du inlagd på"... haha. Antagligen var han inlagd, och med tanke på att jag gick omkring på sjukhuset sent på eftermiddagen barfota, med kortbyxor och en bok i handen... så räknade han väll med att jag var där as well...!! menmen, det var jag icket (fast kanske skulle behövas emellanåt...?!? :O).

Ja... praktiskt taget hela dagen var det! Ja, och tilllägg då mina "problem"... mitt öga har varit helt åt pipan idag -knall rött och irriterande... - och min armbåge... ja, den är fortfarande blå och svullen - Tack för den, Svedberg! :p ;) haha!! -.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar