fredag 9 september 2011

William Shakespear....

... mm, yummi!! haha. Bara när det gäller skådespelaren i filmen "Shakespear in Love". Tusan i havet vilken hunk karln är!! Joseph Fiennes!

 As: William Shakespeare!!

 Hunky hunky... Joseph Fiennes!!

aja, det kom jag uin på bara för att jag sitter och tittar på filmen just nu! :P

Idag så slutade jag faktiskt jobbet halv elva...  då åkte jag till Kumla å hämtade mina skor (som jag inte använde alls på hela dagen). Var hos Diana... vi gick på Kumlamarken tillsammans, as länge! haha. Men mestadels kollade vi nog på folket, mer än på grejerna! :p haha. Och barfota gick vi också, såklart :p

Vi käkade lunch på en pizzeria på stan... Smile!!

Hahaha...

Nu sitter jag här hemma med mina bröder... päronen är ute med båten och övernattar! Så vi är ensamma... har käkat pizza och myst lite! Blir alltså en sova-på-soffan-natt idag, igen! Har velat det i flera dagar för det har vart så kallt... :p haha!!

Imorgon är det jobb... till sent på kvällen! Men med nya familjen, dom större killarna... får se hur det går!! Bra hoppas jag, och tror jag!! :p

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar