måndag 19 september 2011

Ska vi riva hela haket...?

Japp, det verkade nästan så här hemma idag! Nej, det gjorde det inte... Pappa satt och berättade om alla sina planer med köket, hur vi skulle bygga om och ditten och datten... tillslut fick jag spel på honom för attd et är så mycket snack och lite verkstad så jag tvingade honom att börja, sagt och gjort... vi röjde runt och möblerade om saker och ting i skåpen, flyttade allt köks porslin och mediciner och såna där små saker.... som man alltid vet vart dom ligger, well, inte nu längre! haha!!  Oh jisses vad vi grejade... Sen var jag tvungen att åka till jobbet...

När jag kom tillbaka hem -hade stannat hos min fyrbenta systerplutt och gett honom mat och vart ute med honom en sväng först- så var luckorna på det nu överblivna skåpet bort tagna, BRA!!

Imorgon blir det mera jobb... men nu känner jag mig iallafall frisk igen =D

Måste bara lägga ut en video... eller två på min nya favorit reklam... älskar Ö&Bs reklamer... fy fan vilken dålig humor, precis som min!!




PRICELESS!! haha



Den nya fanns visst inte... men den är ju bäst! Med Coca Colan! haha

Good Night ya´ll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar