måndag 14 maj 2012

Sol och blåst!

Började dagen med frukost för en gångs skull... hela veckan har jag ätit frukost mellan typ halv tolv och halv ett... Men idag var det det första jag gick upp och gjorde! Sen blev det en dusch...

Vad tycks om min nya hatt??

Sen satt jag vid datorn en stund... fick nys om en musik tävling på metro.se. En tävling där min gamla musiklärare tydligen är med tillsammans med en kompis, så gå in här Silwer "Losing Control" och RÖSTA!!! (innan den 31a maj). =D

När jag röstat klart så gjorde jag mig iordning och gick ut i den soliga men blåsiga dagen, gick bort till hamnen och satte mig på stenarna och tittade...


 Färjan som precis la till...


Det var som sagt sjukt blåsigt ute... så sådär såg min frilla ut när jag gick ut när jag satt i motvind... och när jag skulle gå ifrån hamnen och då hade blåsten i medvind, så såg den ut så här...

snyggve??

När jag skulle gå ut förresten så träffade jag på Putte, han som äger Fängelset, han tyckte att jag skulle fotas tillsammans med den nya dörrvakten, så jag gav honom kameran så han fick ta ett kort...

Dörrvakten... med gevär å revolver och hela köret =p

Jag gick och letade efter en pizzeria eftersom jag är så trött på McD nu... hittade en tillslut =p fast det var boring att sitta ensam på en pizzeria och käka! :s :p

Jag tog lite kort där jag bor, i det huset, Max-huset, idag...

 Så här ser det ut när man kommer in... den vita dörren är till det andra rummet.

 Den vita dörren är ytterdörren, och den färgglada dörren är där jag bor...




Jag köpte en ny tröja idag... bara för skojs skull, för att jag alltid sjunger "I am the one and only"

 så ska jag skriva "Of me!" under... :p
 
Aja, hur som helst, jag gick ut igen sen... kolla lite och fota bara





å jag tror jag har fått ett nytt intresse att fota... FÅGLAR! Jag blev så arg på fåglarna igår så jag gav mig ut för att fota dom idag igen, och idag var jag lite listigare än dom... en del av dom iaf! :p








Nehe, nu ska jag titta på film, "Dina, Mina & Våra" och vänta på ett samtal om morgondagens arbetstider :p
Ha're!
Kram //M
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar